27. децембар 2016.

Pisma Deda Mrazu (Junaci Severne kapije)



Dragi Deda Mraze,

Čini mi se da sam ja ove godine sebi i svojoj porodici pronašla najveći poklon.
Ne tražim ti ovog puta ništa za sebe. Mogu da kažem da nikada nisam bila srećnija.  

Volela bih da nešto pokloniš Margiti. Ona je jako skromna i mislim da bi je bilo koja sitnica od tebe beskrajno obradovala. Želela bih da joj nekako nadoknadim sve ono što je u onom sirotištu propustila.

Što se mene tiče, samo neka kapija ostane zatvorena. Ne bih mogla da podnesem još jednu godinu ispunjenu duhovima, vešticama i drekavcima.

Dobro, da budem iskrena volela bih stipendiju za sledeću godinu, ali znam da za to moram sama da se potrudim.

Dovoljno mi je da znam da si tamo negde i da misliš na sve nas.

Čuvaj se!

Voli te,
Suzana Kovač



Dragi Deda Mraze,

Nemam običaj da ti pišem, što i sam znaš. Nije da nemam želje, ali ne volim da te opterećujem. Nekako mi nikada nije bilo fer da ceo svet od jednog čoveka očekuje toliko mnogo u samo jednoj noći.  

Kao sto znaš, mama je trudna. Poklon koji tražim je da ona i beba budu dobro.
I pokloni nam dom. Ne volim ova seljakanja i stalne promene. Ranije, dok smo živeli sa tatom, bilo je sve drugačije. Ne kažem da Gajin nije dobar, nemoj pogrešno da me razumeš, samo bih voleo da znam gde pripadam.

Hvala ti za Suzanu, tek sada shvatam da je prijateljstvo najveći poklon koji čovek može da ima.
Nadam se da će nam naredna godina u “Severnoj kapiji” biti mirnija.

Hvala ti što postojiš.

Srdačan pozdrav,
Ilija Najdanov



Dragi Deda Mraze,

Podelila sam ove godine svoje želje na dva spiska: jedan sam prosledila roditeljima, a drugi šaljem tebi. Tako ćete se lakše organizati. Čini mi se da mi je potrebno sve više stvari što sam starija.

Htela bih da za doček obučem onu belu haljinu sa šljokicama koja stoji u izlogu Zarinog butika. Nisam baš sigurna da bi mi tata dozvolio da je kupim, pa sam je prebacila na tvoj spisak. Nekad ima običaj da mi govori da sam još uvek mala, a to me izluđuje. Nisam mala da me za praznike pošalju u Njujork, ali sam mala da obujem štikle i obučem haljinu sa dekolteom. Kad smo kod toga, tu osobinu kod mojih roditelja bi mogao da promeniš. I smanji im obaveze, da ih ponekad za promenu i vidim.

I molim te, pazi koga sledeće godine dovodiš u “Severnu kapiju”! Još jednu ekipu kao što su Moljac i ona ludača ne bih mogla da podnesem. Generalno, mislim da stipendije treba ukinuti. Pa imaju toliko državnih škola!

P.s. Molim te da ovoj Persili daš malo stila i pameti. Ne ovoliko koliko meni, razume se, ali neka bar bude sposobna da me prati.

Nadam se da nisam nešto zaboravila.

Čujemo se sledeće godine!
Lilijana Felisija Ofreli



Dragi Deda Mraze,

Bila je ovo zaista luda godina, ali mislim da sam bio dovoljno dobar da mogu da ti napišem pismo. Sve što se u “Severnoj kapiji” dogodilo naučilo me je zaista bitnim stvarima. Neću ti tražiti novu opremu kao prošle godine, ni automobil koji mi tata svakako ne bi dozvolio još uvek da vozim.

Pitaću te za snagu i istrajnost. Dogovorio sam se sa tatom da pored tenisa počnem i sa treniranjem mačevanja. Generalno mislim da je ono što mi je potrebno više vremena i bolja organizacija. Toliko toga bi trebalo da dostignem.

Molim te i da držiš kapiju zatvorenu. Neće Suzana uvek moći da spasi dan, koliko god fenomenalna bila.

Hvala ti što si nas spojio!

Uvek uz tebe,
Semil Beker


Srećni praznici!
Danijel Jovanović 




Нема коментара:

Постави коментар